Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Δημιουργήστε την πιο πετυχημένη καμπάνια προσωποποιημένης εκτύπωσης σε 7 βήματα

Η προσωπική επαφή με τους πελάτες σας είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία προσέγγισης και δημιουργίας προϋποθέσεων πώλησης. Τα εκτυπωμένα έντυπα της εταιρείας σας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για την δημιουργία μιας πετυχημένης καμπάνιας πωλήσεων. Όλοι πλέον γνωρίζετε τα αδιάφορα έντυπα που κατά δεκάδες πετάτε στον κάδο των αχρήστων καθημερινά! Θα θέλατε και το δικό σας έντυπο ή flyer να έχει την ίδια μοίρα;

Διαβάστε στα επόμενα βήματα πώς να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και να κάνετε το δικό σας flyer ελκυστικό προς τον παραλήπτη του!

Προσωποποίηση
1. Επιλέξτε προσεκτικά το target group

Επιλέξτε σε ΠΟΙΟΝ θα διαφημίσετε ΠΟΙΟ προϊόν ή υπηρεσία! Όταν είστε σίγουροι ότι έχετε κάνει τους σωστούς συνδυασμούς (target group-προϊόντα ή υπηρεσίες) μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο.
2. Κατάλληλη προσφορά


Για ποιο λόγο θέλετε να στείλετε στο συγκεκριμένο target group την συγκεκριμένη προσφορά; Για ποιο λόγο θα είναι ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα θα τους παρακινήσει να αγοράσουν από εσάς; Τα άτομα που θα λάβουν την προσφορά πρέπει να πειστούν και στην συνέχεια να αντιδράσουν στο μήνυμα που θα τους μεταφέρετε με την καμπάνια σας.

Σχεδιασμός εντύπων

3. Μορφή και οργάνωση του mailing
Καθορίστε ποια στοιχεία θα πρέπει να περιέχει το mailing που θα στείλετε. Δηλαδή καθορίστε ποια στοιχεία θέλετε να εκτυπωθούν στο flyer ή στο έντυπο και σε ποια μορφή. Δηλαδή το μέγεθος, ποια στοιχεία θα τονιστούν κλπ. Να είστε σίγουροι ότι έχετε διαλέξει το σωστό κείμενο για να περάσετε το μήνυμα που θέλετε. Ο παραλήπτης θα πρέπει να "πιάσει" το μήνυμα το πολύ μέσα σε 15 δευτερόλεπτα από την στιγμή που θα πάρει στα χέρια του το έντυπο.
Εκτύπωση εντύπων

4. Δημιουργικό concept

Θα πρέπει να σκεφτείτε ποια στοιχεία θέλετε να προσωποποιήσετε στο έντυπο. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να είναι προσωπικά στοιχεία του κάθε παραλήπτη, όπως ονοματεπώνυμο, μία εικόνα που μπορεί να τον ενδιαφέρει ή ένα κείμενο για να του τραβήξει την προσοχή. Συνήθως τα προσωποποιημένα στοιχεία πρέπει να είναι σε εμφανή σημεία για να μπορεί να τα εντοπίσει εύκολα και γρήγορα ο παραλήπτης και να εντυπωσιαστεί. Παράδειγμα κάποιος που του αρέσει να πηγαίνει ταξίδια σε εξωτικά μέρη θα του ήταν πολύ ευχάριστο να λάβει μία κάρτα σε στυλ καρτ ποστάλ με μία εικόνα από κάποια εξωτική παραλία και να έχει το εξής μήνυμα "Γιάννη, η Καραϊβική σε περιμένει και φέτος!" Επίσης μπορείτε να κάνετε και διαχωρισμό των μηνυμάτων που θέλετε να προωθήσετε ανάλογα με την ηλικία του καθένα. Δηλαδή τα άτομα ηλικίας 20-30 θα λάβουν το Μήνυμα 1 + Εικόνα 1, τα άτομα ηλικίας 31-40 θα λάβουν το Μήνυμα 2 + Εικόνα 2 και τα άτομα ηλικίας 41-50 θα λάβουν το Μήνυμα 3 + Εικόνα 3.

5. Σωστό timing

Το πότε θα στείλετε το mailing είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία επιτυχίας της καμπάνιας. Φροντίστε να στείλετε την προσφορά έγκαιρα έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν αρκετό χρόνο για να αντιδράσουν αλλά φροντίστε να μην είναι και τελείως "εκτός εποχής". Υπολογίστε επίσης και τον χρόνο που χρειάζεται το ταχυδρομείο για να τα μοιράσει. Μην ξεφεύγετε από συγκεκριμένες ημερομηνίες, όπως για παράδειγμα έναρξη κλαδικών εκθέσεων κλπ.
6. Feedback
Αφού στείλετε το mailing, μην κάτσετε με "σταυρωμένα" χέρια και περιμένετε απλά την αντίδραση των πελατών σας. Μετά από μερικές μέρες μπορείτε να προβείτε σε μερικά τηλεφωνήματα σε πελάτες σας και να τους ρωτήσατε αν έλαβαν το έντυπο ή το flyer που στείλατε, αν το βρήκαν ελκυστικό και αν σκέφτονται να αγοράσουν από εσάς.


7. Κρατήστε σημειώσεις και δεδομένα
Αξιολογήστε τα αποτελέσματα της καμπάνιας και καταγράψτε τα στο αρχείο σας. Εντοπίστε τι πήγε καλά και τι πήγε στραβά. Τι άρεσε στους παραλήπτες και τι όχι. Έτσι την επόμενη φορά θα έχετε πολλά περισσότερα στοιχεία και πιθανότητες να είναι ακόμα πιο πετυχημένη η καμπάνια σας.


Στην printxpress μπορούμε να αναλάβουμε να οργανώσουμε την καμπάνια σας! Αυτό που χρειαζόμαστε είναι σε ένα επεξεργάσιμο αρχείο το έντυπο ή το flyer και από εσάς μαρκαρισμένα τα στοιχεία που θέλετε να προσωποποιήσουμε. Επίσης σε μία λίστα στο excel τα μεταβλητά δεδομένα και εικόνες. Αν δεν έχετε έτοιμη μακέτα, πολύ ευχαρίστως οι γραφίστες μας θα δημιουργήσουν από την αρχή μία για εσάς, όπως ακριβώς τη θέλετε.


Διαβάστε περισσότερα στο http://www.printxpress.gr/pxp/services/variable-data-printing ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 420 215 ή με e-mail στο contact@printxpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου