Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Εξελίξεις στα ψηφιακά πιεστήρια

Ψηφιακά πιεστήρια

Σημαντική ήταν η περασμένη εβδομάδα για την Xerox αφού παρουσίασε για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη την νέα colorpress 800/1.000. Αν και δεν μπόρεσα δυστυχώς να παρεβρεθώ στην εκδήλωση τα πρώτα δείγματα που έπεσαν στα χέρια μου ήταν αρκετά εντυπωσιακά.

Για πρώτη φορά η xerox υιοθετεί την πατέντα του βερνικιού (spot UV). Αν και είναι κάτι το οποίο το έχουμε ξαναδεί έδω και 1,5 χρόνο περίπου από την ψηφιακή πρέσσα της Kodak nexpress, έχοντας η nexpress και το πλεονέκτημα των ανάγλυφων επιφανειών. Τώρα απομένει από την Konica Minolta να ακολουθήσει και να δώσει στην αγορά κάτι παρόμοιο για να μπορέσουμε να έχουμε μία πλήρη σύγκριση ανάμεσα στις 3 μηχανές.

Επίσης η colorpress έχει κάποιες άλλες βελτιώσεις στο belt roller fuser και ζωή των φωτοκυττάρων αλλά είναι μάλλον αδιάφορες σε σχέση με την προσθήκη του βερνικιού. Δηλαδή έχουμε 5 θέσεις για toner. Τις κλασσικές CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Key color) και μία πέμπτη θέση για το διαφανές toner που μπορεί να μπει matte ή γυαλιστερό βερνίκι, ολικό ή τοπικό (spot UV).

Σίγουρα είναι μία παραγωγική μηχανή που θα έχει σύντομα ικανοποιητικό μερίδιο αγοράς, αλλά στην printxpress είμαστε ακόμα σκεπτικιστές για την λειτουργικότητα της μηχανής. Μετά την Kodak που δεν είχε μεγάλη επιτυχία και δεν μπόρεσε να πάρει κάποιο μερίδιο αγοράς, έρχεται η xerox να ξανασυστήσει το βερνίκι στις ψηφιακές μηχανές. Εν καιρό κρίσης και γενικότερης οικονομικής δυσκολίας είναι εξαιρετικά αμφίβολο ποιες επιχειρήσεις θα ήταν διατεθειμένες να πληρώσουν extra χρήματα για βερνίκι στα έντυπα τους. Το βασικότερο, δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα πόσο θα χρεώνεται η χρήση του βερνικιού στην συγκεκριμένη μηχανή.

Όσον αφορά για τις ανάγκες των ιδιωτών, Photobook - photoalbum κλπ. είναι σίγουρο πως το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και τα χρώματα ζωντανά όσο ποτέ.

Επίσης το κομμάτι της προσωποποίησης λειτουργεί εντυπωσιακά, και αυτό φάνηκε από την αρχή, στην πρόσκληση που μου έστειλε η xerox, και το landing page που έκανα την εγγραφή μου. Προσωποποίηση κειμένου και φωτογραφίας, κάτι που στην printxpress εφαρμόζουμε πιλοτικά εδώ και αρκετούς μήνες για να μπορέσουμε να έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα προσωποποιημένων ημερολογίων και χριστουγεννιάτικων καρτών ακόμα και φέτος.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στα ακόλουθα link που είναι αρκετά καλά:


http://www.youtube.com/watch?v=21fPJNEQfVs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_yZnfHU_PL4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου